Czy octavia 1.8 tsi 4x4 ma wiekszy przeswit od zwyklej 1.8 tsi ? sprzedawca mowi, ze ma troche wiekszy niz oska, a w katalogach nic o tym nie ma tylko ze maja 140mm.
Obraz O3 - 1.8TSI - po przejechaniu 12.000km w 4 miesiące
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez witachupare dni temu, na Tomaszowskiej jakoś koło 15-16. co prawda w ostatniej chwili zobaczyłem wiec pewności nie mam, ale auto jak twoje, blachy chyba tez sie zgadzały
Zamieszczone przez jerolCzy octavia 1.8 tsi 4x4 ma wiekszy przeswit od zwyklej 1.8 tsi ?
Komentarz
-
-
Jak wyglada dynamika tego 4x4 wobec 1.4 dsg? Dzisiaj jezdzilem i DSG7 pracuje swietnie wrecz jest to chyba najwiekszy atut tego auta nie wiem jak DSG6 w 4x4? Jaki to ma rozrzad bo tez kazdy co innego mowi... Sprzedawcy to w ogole malo wiedza na temat tej wersji samochodu, zdziwienie jest nie male kiedy mowie co mnie interesuje
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jerolJaki to ma rozrzad bo tez kazdy co innego mowi..
Nie jeździłem 1.4 z DSG7.
Ja (podkreślam ja :wink: ) nie kupiłbym suchej DSG.
Dla mnie praca DSG6 w 1.8 4x4 jest aksamitna. Na co dzień jeżdżę na D i skrzynia adaptuje się do mojego stylu jazdy.
Jak mnie coś wkurzy lub chcę przedmuchać turbinę to "pyk" na S, dłonie na kierownicę, palce na łopatki i naprzód.
Wtedy skrzynia "wie", że będzie inaczej i radośnie ze mną współpracuje.
Tylko mi się wtedy rodzina biesi. :roll: :wink:
Kurde kiedy spadnie śnieg :?: :roll: :lol:
Komentarz
-
-
Czy po wcisnieciu gazu do konca DSG6 w trybie D przechodzi automatycznie w tryb sport i utrzymuje obroty powyzej 3tys tak jak DSG7 az do odpuszczenia gazu? Z automatami mam tyle wspolnego co z mercedesami, a dzisiejsza moja pierwsza dluzsza jazda z automatem mnie zachwycila lopatki przy kierownicy sa nie dostepne teraz do nowej O3 tak zostalem poinformowany przez sprzedawcow.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanosZamieszczone przez Rok z BagienKurde kiedy spadnie śnieg :?: :roll: :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Kick down redukuje w dol do mozliwie najnizszego biegu na dana chwile.
Na S przelaczac nie trzeba, manetka robi sie - skrzynia przechodzi w tryb reczny i mozemy ciagnac do konca, a jak nam sie znudzi klikanie manetkami, to za chwile wroci do D.
Co do pracy DSG7 i DSG6. Jak pojawi sie w 6 wysprzeglenie na postoju, to niczym juz 7ka nie bedzie miala przewagi na 6-ka
Komentarz
-
-
A czy większa liczba biegów przy DSG 7, przy silniku benzynowym ciągnącym w długim zakresie obrotów nie gwarantuje lepszego zestopniowywania (dobór biegu do obrotów), a co za tym idzie dynamiki ??
Dla mnie zawsze im więcej biegów tym lepiej. Jeździłem dużo automatem 4 biegowym przy silniku 3,2 litra i 220 KM i brakowało biegów, czasem zrzucało bieg po kickdownie i wchodził na ponad 5000 obr czyli na końcówce mocy i momentu. Silnik wył, a nie jechał. W ogóle dziwne to było, bo na 1 biegu wyciągał 65 km/h tyle co moja Octa 2.0, a na resztę prędkości zostawały 3 biegi.
Gdyby nie opinie o DSG 7 to dalej marzyłbym o tej skrzyni dla 1,4 lub 1,2, ale mi przeszło. :roll:Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dig DugA czy większa liczba biegów przy DSG 7, przy silniku benzynowym ciągnącym w długim zakresie obrotów nie gwarantuje lepszego zestopniowywania (dobór biegu do obrotów), a co za tym idzie dynamiki ??
Komentarz
-
-
Ceed1, No niech bedzie ze nie przy 80, bo jedzie przy 70 i mniej jak w dieslu na 7 biegu
http://www.youtube.com/watch?v=XA-mHRpHC1o - przy 60 - 1200
http://www.youtube.com/watch?v=eC2H7pk-6AM - przy 70 - 1400
http://www.youtube.com/watch?v=0JSKz6zqO4A - przy 100- 2000
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dig DugA czy większa liczba biegów przy DSG 7, przy silniku benzynowym ciągnącym w długim zakresie obrotów nie gwarantuje lepszego zestopniowywania (dobór biegu do obrotów), a co za tym idzie dynamiki ??
Zamieszczone przez Dig DugGdyby nie opinie o DSG 7 to dalej marzyłbym o tej skrzyni dla 1,4 lub 1,2, ale mi przeszło. :roll:
Mam dwóch znajomych, którzy przed powyższą datą zakupili wersję z tą skrzynią - u obu padły sprzęgła przed 50 tys. km. Po wymianie (a przejechali już ponad drugie tyle) - nic się nie dzieje. Mechanicy w rozmowie sami przyznali, że te poprzednie sprzęgła były słabe.
Pokrzepiony powyższą wiedzą, zdecydowałem się na DSG7. Jednak mit awaryjności tej skrzyni jeszcze zapewne długo pozostanie w świadomości ogółu.
[ Dodano: Pon 13 Sty, 14 10:57 ]
Zamieszczone przez shadoNie wiem czy to taki świetny dobór jak przy 80km/h jest 7. bieg...
W manualu wrzucanie najwyższego biegu np.przy 70 nie ma sensu, bo zazwyczaj i tak niedługo trzeba będzie redukować. Automat przy lekkim wciśnięciu gazu sam zrzuci bieg.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PrekompilatorDSG7 poprawili od września albo października 2011 - wzmocnione zostały sprzęgła i (chyba) mechatronika.
Mam dwóch znajomych, którzy przed powyższą datą zakupili wersję z tą skrzynią - u obu padły sprzęgła przed 50 tys. km. Po wymianie (a przejechali już ponad drugie tyle) - nic się nie dzieje. Mechanicy w rozmowie sami przyznali, że te poprzednie sprzęgła były słabe.
Pokrzepiony powyższą wiedzą, zdecydowałem się na DSG7. Jednak mit awaryjności tej skrzyni jeszcze zapewne długo pozostanie w świadomości ogółu.
Komentarz
-
-
No to nieźle ... 12 tyś, a ma więcej problemów niż moja zeswapowana dziewczynka ...
Nic to, myślałem o odświeżeniu stajni, ale chyba pójdę w druga stronę i do turlania się kupię 1.9 ... SDI - chyba najlepsza konstrukcja jaką do tej pory ujeżdzałem jeśli idzie o eksploatację i ilość km w mieście z 1 LByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
No tak. A nie da się programowo nakazać skrzyni, by przy zejściu na 1500 obr zrzucała bieg na niższy, wtedy by podeszły obroty do zakresu efektywnej pracy turbiny (moment). Charakterystyka ustawień silnik/skrzynia ma zaowocować niższym spalaniem. Trwałość producent ma w du...
Jak jeździłem tym 1.2 TSi to od 1500 obr silnik nie miał problemów z przyśpieszaniem przy delikatnym dozowaniu gazu.Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dig DugNo tak. A nie da się programowo nakazać skrzyni, by przy zejściu na 1500 obr zrzucała bieg na niższy, wtedy by podeszły obroty do zakresu efektywnej pracy turbiny (moment).
Po drugie - u mnie trzyma chyba najniżej 1300, ale to tylko wtedy, jak się jedzie z górki. Jak tylko dodam lekko gazu na 1600, to od razu redukuje o jeden albo dwa biegi. Jak mocniej - to o 3-4.
Jazda na niskich obrotach jest szkodliwa, ale tylko wtedy gdy się obciąża silnik. Przy turlaniu się nie przeszkadza.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dig DugNo tak. A nie da się programowo nakazać skrzyni, by przy zejściu na 1500 obr zrzucała bieg na niższy, wtedy by podeszły obroty do zakresu efektywnej pracy turbiny (moment). Charakterystyka ustawień silnik/skrzynia ma zaowocować niższym spalaniem.
np. TU
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez elektrykprostyZamieszczone przez Dig DugNo tak. A nie da się programowo nakazać skrzyni, by przy zejściu na 1500 obr zrzucała bieg na niższy, wtedy by podeszły obroty do zakresu efektywnej pracy turbiny (moment). Charakterystyka ustawień silnik/skrzynia ma zaowocować niższym spalaniem.With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroU mnie realne spalanie po mieście to 15l/100przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wrooolsztyniak, i prawidłowo
U mnie realne spalanie po mieście to 15l/100 ))O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
Komentarz