Obraz O3 - 1.8TSI - po przejechaniu 12.000km w 4 miesiące

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jerol
    Ambiente
    • 2014
    • 188

    #26
    Czy octavia 1.8 tsi 4x4 ma wiekszy przeswit od zwyklej 1.8 tsi ? sprzedawca mowi, ze ma troche wiekszy niz oska, a w katalogach nic o tym nie ma tylko ze maja 140mm.

    Komentarz

    • shado
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 5315
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #27
      Zamieszczone przez witachu
      czy to tdi czy tsi maja tendencje do brania oleju. taka natura ale w granicach 0.5-1
      zapomniałeś dodać, że na 1000km
      U mnie w Fabii TSI bierze ok 0.4l/1000km
      BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

      SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

      Komentarz

      • Rok z Bagien
        L&K
        • 2010
        • 1172

        #28
        Zamieszczone przez witachu
        pare dni temu, na Tomaszowskiej jakoś koło 15-16. co prawda w ostatniej chwili zobaczyłem wiec pewności nie mam, ale auto jak twoje, blachy chyba tez sie zgadzały
        Może być, wszystko by się zgadzało.

        Zamieszczone przez jerol
        Czy octavia 1.8 tsi 4x4 ma wiekszy przeswit od zwyklej 1.8 tsi ?
        Nie ma. To samo, a nawet w instrukcji podają 139 mm.

        Komentarz

        • jerol
          Ambiente
          • 2014
          • 188

          #29
          Jak wyglada dynamika tego 4x4 wobec 1.4 dsg? Dzisiaj jezdzilem i DSG7 pracuje swietnie wrecz jest to chyba najwiekszy atut tego auta nie wiem jak DSG6 w 4x4? Jaki to ma rozrzad bo tez kazdy co innego mowi... Sprzedawcy to w ogole malo wiedza na temat tej wersji samochodu, zdziwienie jest nie male kiedy mowie co mnie interesuje

          Komentarz

          • Rok z Bagien
            L&K
            • 2010
            • 1172

            #30
            Zamieszczone przez jerol
            Jaki to ma rozrzad bo tez kazdy co innego mowi..
            Łańcuch.

            Nie jeździłem 1.4 z DSG7.

            Ja (podkreślam ja :wink: ) nie kupiłbym suchej DSG.
            Dla mnie praca DSG6 w 1.8 4x4 jest aksamitna. Na co dzień jeżdżę na D i skrzynia adaptuje się do mojego stylu jazdy.
            Jak mnie coś wkurzy lub chcę przedmuchać turbinę to "pyk" na S, dłonie na kierownicę, palce na łopatki i naprzód.
            Wtedy skrzynia "wie", że będzie inaczej i radośnie ze mną współpracuje.
            Tylko mi się wtedy rodzina biesi. :roll: :wink:

            Kurde kiedy spadnie śnieg :?: :roll: :lol:

            Komentarz

            • kabanos
              RS
              • 2011
              • 4544
              • Octavia I combi (1U5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #31
              Zamieszczone przez Rok z Bagien
              Kurde kiedy spadnie śnieg :?: :roll: :lol:
              Spadło dosyć dużo, tyle że w Stanach :P

              >>>moja srebrna kombi strzała<<<

              Komentarz

              • jerol
                Ambiente
                • 2014
                • 188

                #32
                Czy po wcisnieciu gazu do konca DSG6 w trybie D przechodzi automatycznie w tryb sport i utrzymuje obroty powyzej 3tys tak jak DSG7 az do odpuszczenia gazu? Z automatami mam tyle wspolnego co z mercedesami, a dzisiejsza moja pierwsza dluzsza jazda z automatem mnie zachwycila lopatki przy kierownicy sa nie dostepne teraz do nowej O3 tak zostalem poinformowany przez sprzedawcow.

                Komentarz

                • piramida
                  RS
                  • 2009
                  • 12222
                  • Superb III (3V3)

                  #33
                  Zamieszczone przez kabanos
                  Zamieszczone przez Rok z Bagien
                  Kurde kiedy spadnie śnieg :?: :roll: :lol:
                  Spadło dosyć dużo, tyle że w Stanach :P
                  lepiej aby nie spadał, ja dalej na letnich 8)
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #34
                    Kick down redukuje w dol do mozliwie najnizszego biegu na dana chwile.

                    Na S przelaczac nie trzeba, manetka robi sie - skrzynia przechodzi w tryb reczny i mozemy ciagnac do konca, a jak nam sie znudzi klikanie manetkami, to za chwile wroci do D.

                    Co do pracy DSG7 i DSG6. Jak pojawi sie w 6 wysprzeglenie na postoju, to niczym juz 7ka nie bedzie miala przewagi na 6-ka
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • Dig Dug
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 1306
                      • Seat

                      #35
                      A czy większa liczba biegów przy DSG 7, przy silniku benzynowym ciągnącym w długim zakresie obrotów nie gwarantuje lepszego zestopniowywania (dobór biegu do obrotów), a co za tym idzie dynamiki ??
                      Dla mnie zawsze im więcej biegów tym lepiej. Jeździłem dużo automatem 4 biegowym przy silniku 3,2 litra i 220 KM i brakowało biegów, czasem zrzucało bieg po kickdownie i wchodził na ponad 5000 obr czyli na końcówce mocy i momentu. Silnik wył, a nie jechał. W ogóle dziwne to było, bo na 1 biegu wyciągał 65 km/h tyle co moja Octa 2.0, a na resztę prędkości zostawały 3 biegi.
                      Gdyby nie opinie o DSG 7 to dalej marzyłbym o tej skrzyni dla 1,4 lub 1,2, ale mi przeszło. :roll:
                      Była O1 jest F2.

                      Komentarz

                      • shado
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 5315
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        #36
                        Zamieszczone przez Dig Dug
                        A czy większa liczba biegów przy DSG 7, przy silniku benzynowym ciągnącym w długim zakresie obrotów nie gwarantuje lepszego zestopniowywania (dobór biegu do obrotów), a co za tym idzie dynamiki ??
                        Nie wiem czy to taki świetny dobór jak przy 80km/h jest 7. bieg...
                        BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                        SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #37
                          I mamy 1200 obr/min
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • Ceed1
                            Rider
                            • 2012
                            • 461

                            #38
                            Ja mam w manualu na 6 przy 80 1700. 7 DSG ma bardzo podobne przełożenie w benzynie ( jeśli nie takie samo ) jak 6 w manualu ( mam na myśli ostatni bieg ). Mocroft widziałeś te obroty na tym biegu przy tej prędkości? Bo jak nie to trochę nie tak z tą wypowiedzią.

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #39
                              Ceed1, No niech bedzie ze nie przy 80, bo jedzie przy 70 i mniej jak w dieslu na 7 biegu

                              http://www.youtube.com/watch?v=XA-mHRpHC1o - przy 60 - 1200
                              http://www.youtube.com/watch?v=eC2H7pk-6AM - przy 70 - 1400
                              http://www.youtube.com/watch?v=0JSKz6zqO4A - przy 100- 2000
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • Prekompilator
                                Rider
                                • 2013
                                • 420

                                #40
                                Zamieszczone przez Dig Dug
                                A czy większa liczba biegów przy DSG 7, przy silniku benzynowym ciągnącym w długim zakresie obrotów nie gwarantuje lepszego zestopniowywania (dobór biegu do obrotów), a co za tym idzie dynamiki ??
                                Minimalnie gwarantuje - wiadomo że im gęściej przełożenia, tym lepsza dynamika.

                                Zamieszczone przez Dig Dug
                                Gdyby nie opinie o DSG 7 to dalej marzyłbym o tej skrzyni dla 1,4 lub 1,2, ale mi przeszło. :roll:
                                DSG7 poprawili od września albo października 2011 - wzmocnione zostały sprzęgła i (chyba) mechatronika.
                                Mam dwóch znajomych, którzy przed powyższą datą zakupili wersję z tą skrzynią - u obu padły sprzęgła przed 50 tys. km. Po wymianie (a przejechali już ponad drugie tyle) - nic się nie dzieje. Mechanicy w rozmowie sami przyznali, że te poprzednie sprzęgła były słabe.

                                Pokrzepiony powyższą wiedzą, zdecydowałem się na DSG7. Jednak mit awaryjności tej skrzyni jeszcze zapewne długo pozostanie w świadomości ogółu.

                                [ Dodano: Pon 13 Sty, 14 10:57 ]
                                Zamieszczone przez shado
                                Nie wiem czy to taki świetny dobór jak przy 80km/h jest 7. bieg...
                                A co to za problem, jeżeli jedzie się po równym bez przyspieszania?
                                W manualu wrzucanie najwyższego biegu np.przy 70 nie ma sensu, bo zazwyczaj i tak niedługo trzeba będzie redukować. Automat przy lekkim wciśnięciu gazu sam zrzuci bieg.

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  #41
                                  Zamieszczone przez Prekompilator
                                  DSG7 poprawili od września albo października 2011 - wzmocnione zostały sprzęgła i (chyba) mechatronika.
                                  Mam dwóch znajomych, którzy przed powyższą datą zakupili wersję z tą skrzynią - u obu padły sprzęgła przed 50 tys. km. Po wymianie (a przejechali już ponad drugie tyle) - nic się nie dzieje. Mechanicy w rozmowie sami przyznali, że te poprzednie sprzęgła były słabe.

                                  Pokrzepiony powyższą wiedzą, zdecydowałem się na DSG7. Jednak mit awaryjności tej skrzyni jeszcze zapewne długo pozostanie w świadomości ogółu.
                                  Ja po wymianie sprzegiel i zrobieniu 15kkm mam wrazenie ze przy zmianie z 3 na 4 skrzynia znow sobie czasem nie radzi i zmienia bieg z uslizgiem sprzegla.
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  • misiek^wro
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 8321

                                    #42
                                    No to nieźle ... 12 tyś, a ma więcej problemów niż moja zeswapowana dziewczynka ...


                                    Nic to, myślałem o odświeżeniu stajni, ale chyba pójdę w druga stronę i do turlania się kupię 1.9 ... SDI - chyba najlepsza konstrukcja jaką do tej pory ujeżdzałem jeśli idzie o eksploatację i ilość km w mieście z 1 L
                                    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                    Komentarz

                                    • Dig Dug
                                      L&K
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 1306
                                      • Seat

                                      #43
                                      No tak. A nie da się programowo nakazać skrzyni, by przy zejściu na 1500 obr zrzucała bieg na niższy, wtedy by podeszły obroty do zakresu efektywnej pracy turbiny (moment). Charakterystyka ustawień silnik/skrzynia ma zaowocować niższym spalaniem. Trwałość producent ma w du...
                                      Jak jeździłem tym 1.2 TSi to od 1500 obr silnik nie miał problemów z przyśpieszaniem przy delikatnym dozowaniu gazu.
                                      Była O1 jest F2.

                                      Komentarz

                                      • oolsztyniak
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 6647
                                        • Superb II combi (3T5)
                                        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                        #44
                                        Zamieszczone przez Maicroft
                                        Ekologia panie. Przeciez obecnie silniki nie spalaja 8l tylko 4l w kazdym folderze.
                                        czytałem, że mają się za to wziąć i *ebać za to kary z urzędu za zaniżanie spalania.
                                        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                                        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                                        Komentarz

                                        • Prekompilator
                                          Rider
                                          • 2013
                                          • 420

                                          #45
                                          Zamieszczone przez Dig Dug
                                          No tak. A nie da się programowo nakazać skrzyni, by przy zejściu na 1500 obr zrzucała bieg na niższy, wtedy by podeszły obroty do zakresu efektywnej pracy turbiny (moment).
                                          Po pierwsze, na niskich biegach (np. II) nie ma to sensu.
                                          Po drugie - u mnie trzyma chyba najniżej 1300, ale to tylko wtedy, jak się jedzie z górki. Jak tylko dodam lekko gazu na 1600, to od razu redukuje o jeden albo dwa biegi. Jak mocniej - to o 3-4.
                                          Jazda na niskich obrotach jest szkodliwa, ale tylko wtedy gdy się obciąża silnik. Przy turlaniu się nie przeszkadza.

                                          Komentarz

                                          • elektrykprosty
                                            Rider
                                            • 2013
                                            • 311

                                            #46
                                            Zamieszczone przez Dig Dug
                                            No tak. A nie da się programowo nakazać skrzyni, by przy zejściu na 1500 obr zrzucała bieg na niższy, wtedy by podeszły obroty do zakresu efektywnej pracy turbiny (moment). Charakterystyka ustawień silnik/skrzynia ma zaowocować niższym spalaniem.
                                            Kiedys czytałem, że w Rybniku bodajże jest serwis specjalizujący się w DSG i mieli usługę zmiany obrotów przy których skrzynia przełącza biegi.

                                            np. TU

                                            Komentarz

                                            • misiek^wro
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2006
                                              • 8321

                                              #47
                                              oolsztyniak, i prawidłowo

                                              U mnie realne spalanie po mieście to 15l/100 ))
                                              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                              Komentarz

                                              • Nexus6
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 4847
                                                • Volkswagen

                                                #48
                                                Zamieszczone przez elektrykprosty
                                                Zamieszczone przez Dig Dug
                                                No tak. A nie da się programowo nakazać skrzyni, by przy zejściu na 1500 obr zrzucała bieg na niższy, wtedy by podeszły obroty do zakresu efektywnej pracy turbiny (moment). Charakterystyka ustawień silnik/skrzynia ma zaowocować niższym spalaniem.
                                                Kiedys czytałem, że w Rubniku bodajże jest serwis specjalizujący się w DSG i mieli usługę zmiany obrotów przy których skrzynia przełącza biegi.
                                                kaźdy ogarnięty tuner Ci to zrobi, przynajmniej w 6-biegowym DSG
                                                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                                Komentarz

                                                • piotrek_gdy
                                                  RS
                                                  • 2008
                                                  • 7723
                                                  • Volkswagen
                                                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez misiek^wro
                                                  U mnie realne spalanie po mieście to 15l/100
                                                  misiek^wro, u mnie 12l/100 po mieście nie przekracza :wink:
                                                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                                  Komentarz

                                                  • lubek24
                                                    Rider
                                                    • 2013
                                                    • 597
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez misiek^wro
                                                    oolsztyniak, i prawidłowo

                                                    U mnie realne spalanie po mieście to 15l/100 ))
                                                    Ciężką masz nogę, moje 2.0 TSI VW Tiguan 10-11 wypije w mieście albo masz dziurę w baku :szeroki_usmiech
                                                    O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...